Ontbijten, dit is toch super!

9 oktober 2012 - Kathmandu, Nepal

Ontbijten, dit is toch super!

Deze foto werd gemaakt op 9 oktober 2012 in Kathmandu, Nepal met een Apple Iphone 4S.

1. Jacinthe:
    15 oktober 2012
    Dag schatjes, Met grote verwondering lees ik jullie verhalen en kijk ik naar de foto's. Ik kan wel in het beeldscherm KIJKEN,zo enthousiast jullie me maken , en alsof ik jullie dan nòg beter kan zien!!!!! Ik heb alles gelezen en had het gevoel alsof er iets op z'n plaats viel; jullie in het buitenland. Hoe of wat weet ik niet; Misschien culinaire recensies schrijven, wijntradities, Iris vliegen, geen idee. Maar als ik naar die twee foto,s kijk is het net alsof jullie helemaal niet wèg zijn; jullie passen in het plaatje. Maf hè.
    Hier is het nu echt herfst, maar gelukkig nog niet al te koud. Ik heb wel een vest aan over mijn trui, in huis, zo'n stola bedoel ik. Ik wil de kachel nog niet aan doen, vanwege de centjes . Met opa gaat het gelukkig goed, hoewel niemand dat weet denk ik, want verder onderzoek wil hij niet, maar dat wisten jullie al. Hij moet nu over 3 maanden teug kome.Klinkt geruststellend. Tessa heeft me giste geholpen om jullie foto,s en tekst in beeld te krijgen , maar hij is toch niet helemaal in orde (hij niet); ik heb regelmatig accuproblemen, gaat ie ineens in de slaapstand enz. Ik begreep van Tessa, heb ik nog niet gelezen, dat jullie een stukje HYMALAYA gaan beklimmen. Ik vind het echt heel bijzonder. Is de lucht daar ook zuiverder? Mooie gelegenheid om je sigaretten aan een bergbewoner te ruilen voor een kop koffie of zoiets. Dag schatjes, heel veel plezier. x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x